This is my life..

This is my life..
Cause this is my life, my friend..

6.11.11

Aldrig nöjd..

Hade tänkt skriva av mig en hel del om helgen nu ikväll.. Min helg var rätt bra måste jag säga. Inte perfekt men tillräckligt bra för att jag ska känna mig glad. Fabians helg var kanonbra, han har berättat och förklarat vad dom gjort och så nu ikväll när vi hämtade honom.
Skönt att veta att han har skoj när han är iväg, gör saker lite lättare.. Otroligt tacksam över att C&S ville ha honom under helgen, han trivs verkligen där & man märker att han mår bra när han spenderar tid med dom! :)

När jag väl kände att jag ville skriva såg jag berget av disk.. Och saker som låg överallt men inget på rätt plats. & insåg att jag inte gjort något vettigt denna helg, Egentligen. Men jag har haft skoj!
Träffat kompisar, tittat på serier i oändlighet, ätit massa gott, druckit massa gott, dansat & varit Bara Jag. Det är den delen jag har svårt för.. Nu när allting går bättre med Fabian så känns det ibland som det är det enda jag är bra på..? Vi spenderar all tid ihop, och när han är iväg vet jag inte riktigt vad jag ska ta mig för, för o känna mig bra.

Tycker att jag är bra, att jag duger.. Men det är svårt o veta vad andra tänker.. (och nu vet jag att 90% av alla som läser detta tänker "Ja men vad andra tycker spelar ingen roll", men ibland blir man osäker ändå) Man kanske inte känner sig tillräckligt fin, eller tillräckligt intressant.. Eller tillräckligt rolig/charmig/smal/spännande etc för o "passa in"..
Dom jag umgås med ser ju jag som speciella, alla mina vänner vill jag ju ha som vänner för dom är så bra liksom, på olika sätt (Okej, snygghet kanske inte direkt är något man mäter på sina vänner, men iaf, ni fattar poängen.. Och till saken hör ju att alla mina vänner är extremt snygga) och då kan jag ibland känna mig lite otilläcklig, att jag inte är lika smart, trevlig, rolig eller så och att folk ska tycka mindre om mig för jag omger mig av så fantastiskt bra människor..

Äsch, låter bara fel när jag skriver det, känns som det krävs lite extra tankekraft för o få ner det i skrift, och den energin har jag inte.. Är bakfull som en gnu och vet knappt vart jag ska ta vägen.. Toksvettas & mår illa och bälgar i mig vatten, i tron om att jag ska orka upp imorgon & starta ett sundare liv. Utan socker & fett, och med extra motionspass så jag får bort mina sista 10 kg överflöd och ett strålande glatt humör för det är så fantastiskt skoj att banta! (okej, jag är fan inte peppad över huvud taget, men ibland får man tvinga sig ändå för o komma någonstans..)

Och sutsatsen av det här är: ...
Ja, inte vet jag, att jag är bakfull, men gillar mig själv och har inte en jävla aning om vad jag ville få fram ärligt talat. Jag är jävligt bra helt enkelt, men även de bästa kan känna tvivel ibland ^^

Hoppas ni haft en bra helg allihopa!
XOXO

1 kommentar: