This is my life..

This is my life..
Cause this is my life, my friend..

22.7.11

Trött Trött Trött.

Japps, vaknade sjukt trött och lyckades inte ta mig upp på första försöket, men inom någon timma kunde släpa mig ur sängen, typ sovandes för o fixa frukost åt Fabian. Det hjälpte inte att jag sov längre än honom, jag var fortfarande som ett skåp när han var snuskigt pigg och glad. Ibland vill man bara dra täcket över huvudet och sova bort hela dagen ;)
Efter en järntablett och lite shake till mig så vaknade jag till iaf, så nu blire snart träning, ska bara slå igång en film till Fabian så han sitter still under närmsta en & en halv timman. Blir lite frustrerande när han kommer på att han ska göra något annat mitt i allting och behöver hjälp med tvn, film, datorn eller att han ska gå ut. Fast idag e det skitväder, och jag sa att vi går inte ut före lunchen iaf.

Ikväll får jag tillbaks mitt vanliga nummer iaf. Tur det, för många samtal som ska ringas imorgon, eftersom herrn inte behagade komma igår, så kunde inte ringa dom idag. Kändes ju lite träligt, men ja. Så är det. Får det ju iaf tills ikväll. Måste hem o lämna grejer hos J också.. Och posta ett brev. Och väga mig. Efter träning och dusch. Sen ska vi inte göra mer än o ta de lungt :P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar