This is my life..

This is my life..
Cause this is my life, my friend..

30.11.10

Stalker..

Ja, känner mig som en bialdn, har ja märkt.. :P Försöker dessutom plugga, men har suttit med samma text och ett tomt worddok. i över en timma nu.. Walla ge mig inspiration nu tack!!
Tränat arslet av mig idag, sprang 4 km på 24 minuter, sen gymmet sen sprang ja lite till, mest för o slippa tänka.. Vet att om jag bara tar tag i skolan ger de sig, för jag är smart. Jag vet vad jag gör och jag vet att jag kan, men vem fan bryr sig om didaktiska kompetenser när allt är som de är just nu? Gick in för o se horoskopet, för o bli lite pigg.. Kanske få något o se fram emot.. Haha där blev man ju lurad:P Stog bara massa bajs om att kärleken är nära, men man måste anstränga sig mer osv.. Inget om vinst på lotto, en oväntad resa eller att ja kommer få ett spännande möte..

Lyssnar på Björn Afzeliuuuuus, tusen bitar, för typ hundrade gången idag... Säger du att du är min vän, så är du kankse det..
Fabian har bett sig exemplariskt i två dagar nu.. Vi har suttit upp nya "regler" tilsammans, och det fungerar kanon.. Som sagt bara gått två dagar, men iaf. Han är så duktig. Och det känns bra.. Mitt hjärta!

XOXO

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar