This is my life..

This is my life..
Cause this is my life, my friend..

30.11.10

Trodde..

Jag skulle kunna sova, men nej.. inte nu heller, helt rastlös.. Fan, sitter här o bölar.. ärligt.. vad är de för fel på mig? Så jävla mkt nu.. Jag vill att du ska bli frisk, det här får mig att känna mig som att jag är tolv år gammal.. Tolv år och ensam.. massa ensam... skitensam faktiskt.. Och ingenting verkar gå min väg..
Enda gången jag orkar göra något är när jag tränar.. springa, springa, springa och bara vara i min lilla fantasivärld, där det går som jag vill.. Där allting är som det borde..
Längtar till fredag.. träffa Linda.. saknar henne så mkt.. Hoppas det blir skoj..
Kallt i min lägenhet. Kallt på golven.. Enda rummet med golvvärme är badrummet, o där kan man ju inte sitta o glo..
Väntar på att lotta ska ringa.. Ring nuuu!


XOXO

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar