This is my life..

This is my life..
Cause this is my life, my friend..

27.8.10

Då var man..

Student. Häftigt :)
Måndag börjar allvaret, och jag längtar som en tok, redan tjuvstartat i den där boken vi ska ha! Kommer bli så skoj! Klart jag inser att min glädje inte varar för evigt, alla blir väl skoltrötta så småningom.. men just nu är det iaf tiptop, och bara det att jag Vet vad jag vill göra, den känslan går nog fan inte att beskriva!
Universitet. Coolt. Trodde nog ingen i min familj skulle hamna där, tur jag är en begåvning ;D HAHAHA!
Fabian sover. Spelat lite monopol men jag (hör & häpna) gav upp.. haha hela omgången sög.. Imorgon e de lördag.. Måste handla lite. Men har inga särskilda planer, ville träffa Emil men de gick inte.. Trist.. Trodde han skulle liva upp min dag lite :)
Nej, läsa "så länge vi båda andas" för typ gång nummer 7 denna vecka.. (och då skojjar jag inte, jag har verkligen läst den mer än en gång per dag i en vecka.. den är fööör bra!!)

XOXO

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar