This is my life..

This is my life..
Cause this is my life, my friend..

15.8.10

Nervöst..

Ja, nu börjas det, är nervös inför skolan faktiskt.. Och det är så mkt som ska göras innan, som jag inte ens riktigt förstår? Men som tur är sa L att hon kunde hjälpa mig *puh*
Men ska såklart bli skoj med. Tror det kan bli riktigt bra :)
E hörde av sig idag, mys.. Då blev jag glad..
Var i sköllersta typ hela dagen, efter vi varit & lekt hos Neo, och jag sågade träd & ungarna lekte :) Var riktigt skoj!!
Nej, borde sova.. Men med den sovmorgon jag fick idag tar det nog ett tag till innan jag blir trött.. Jag vaknade åtta, sen låg jag & drog mig, drack en kopp te & bara lyssnade på musik tills Fabian vaknade vid halv tio (!!!).. Det var skönt men lite tråkigt, haha, man blir tydligen aldrig nöjd :P
Väntar på att min pärla ska ringa, så jag får skälla av mig om mitt senaste "kap" som visade sig vara allt annat utom just det..

XOXO

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar