This is my life..

This is my life..
Cause this is my life, my friend..

18.8.10

Nej nu blir jag..

Galen snart! Vill gå ner mer i vikt NU!! Det är så trist när det bara står stilla, stilla, stilla på vågen.. Längtar såååå till gruppaktiviteter på gymet drar igång, spinning på det här vore guld.. Tränade iaf idag.. och igår.. Men idag åt jag pizza.. Känns inge bra såhär efteråt, men gott vare!! Köpte en dricka med på väg hem från syster, men tog bara ett glas.. Var plötsligt inge sugen när jag insåg att jag verkligen har över 10 kg kvar.. Detta är trist..
Men på måndag äre vanliga öppettider igen som gäller, så åtminstonde i en vecka kan ja springa hur mkt jag vill på morgonen! :) Imorgon blire rask promenad då gymet har bajsöppettider.. Men sen imorgon kväll ska F till sina lekkompisar så då ska ja springa lite tänkte jag.. & på måndag äre vägning. Gråter om ja inte gått ner något. Skulle bli lycklig över ett endaste ynka litet kg!!
Men så vet ja ju att jag tryckt i mig massa skit också nu.. Men det är ju så gott! Hur gör folk som aldrig äter godis?:O Blir fan imponerad kan jag lova. Mat gör mig glad. Jag gillar att vara glad :) Fast när ja e fin i nya kläder blir jag nog gladare, så nu blire te o ta i på riktigt!
Kommer bli bättre när jag börjar plugga med, lite mer rutiner & struktur på dagarna, och gymet har rätt tider.. Kommer bli riktigt skoj att träffa nytt folk med, är så glad att jag kommit in :)
Har suttit upp en lista med sista delmålen & "belöningar" också, kanske man blir mer motiverad.. Däribland en ny klänning jag köpt, som inte riktigt sitter som den borde ;P Ska fan hänga den i köket så ja ser den varenda gång jag tänker att det vore gott med något :)

Nej, dags att sova snart tror jag, så man orkar imorgon... Måste försöka få tag i en tvättid med!! Vore faktiskt bra om ja kunde få en på morgonen så hinner jag traska runt medans tvätten är i.. & mitt möte blev flyttat, helt meningslöst kändes det.. Mööööök!

XOXO

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar