This is my life..

This is my life..
Cause this is my life, my friend..

24.8.10

HA HA HA

Är detta ett skämt? Jag skrattar ändå..
Vilken perfekt lösning va? Kan inte låta bli att fundera över det.. En ny bebis när den ena av er inte träffar den du har, och den andra får aldrig behålla sina ungar? Skrattretande..
Hade ja inte vetat hur misslyckat detta är för er båda hade jag kanske tyckt att det var mer jobbigt? Vet faktiskt inte.. Men mest synd om ungen iaf..

Aja, dagen har varit bra, hunnit med mer än ja borde, och om de inte ore för ja känner mig lite hängig hade jag nog slagit på en film nu.. Men känner mig riktigt seg & nästan lite varm, så blir sängen nu.. Vill vara pigg tills torsdag, då äre info på skolan..
Kommer bli så skoj! Helt nervös, nästan jobbigt nervös, men kommer gå kanonbra!!!

Fabian, mitt hjärta!

XOXO

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar