This is my life..

This is my life..
Cause this is my life, my friend..

1.12.10

I morse..

Tränade jag... Sedan fick jag besök av min kära vän.. Det var trevligt :) Efter de kände jag mig konstig, så la mig en stund, som visade sig bli lääängre än väntat.. Skojar inte, legat utslagen fan halva jävla dagen!! Tror min kropp gått i strejk när tankarna blev för många.. och de suger.. Seminarie imorgon, bäst o försöka fixa lite ideer tills dess iaf.. Just nu dricker jag te och har precis pratat med Cissi.. Plutt ska dit i eftermiddag för ja har spinning, som jag längtar enormt efter!! Inte varit där på evigheter, så får väl se hur de går haha! Bästa med spinning är att du gör det helt i din egen takt.. Man gör sitt bästa, och det räcker alltid fram. Tänk om allt annat vore så lätt? Imorgon ska jag ringa T, o fråga om tid.. Vill bli fin & utsmyckad :)

XOXO

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar