This is my life..

This is my life..
Cause this is my life, my friend..

24.7.10

Gårdagen..

Blev en katastrof för sig, men kan hända att jag hade kul ändå? Hellre att något knasigt händer, än ingenting alls. Fast det kanske inte alla uppskattade.. Inatt uppskattade jag det minst av alla, & tog dessvärre ut det på blomkruka & badrumshylla, men det klarade sig bra och idag har jag städat när vi kom hem, så det märks inte :)
Jag & Denise skulle gått ut, men sen kom det folk, vi hade riktigt skoj! Sen när min bästis dissa mig var det mindre skoj, och inte blev det krogen heller.... Hårt slag, men löst idag, tur det! *älska*

Fabian & jag spenderade dagen med Denise, Jimmy, Wilma & Alva, var riktigt trevligt! Barnen lekte & vi bara var.. Det är därför jag älskar att vara där, man behöver inte alltid vara tiptop & ett socialt umgänge, dom kan dona & fixa, jag kan ligga i soffan, dom kan laga mat, jag kan leka med barn.. Sen är det ju skoj när vi pratar med varandra också *skrattar*

Fabian har kissat i sängen både natten till idag, och två gånger inatt. Han säger att han är ledsen, men jag fattar inte riktigt. Typ som han inte vaknar bara.. Lustigt, men nu bad han om blöja, så det fick väl bli en nödlösning för kvällen då vi inte har kisslakan hemma.. Orka springa flera gånger till inatt? Nej, jag vill gärna sova.

& vet ni vad? Jag är lite glad idag ;)

XOXO

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar