This is my life..

This is my life..
Cause this is my life, my friend..

30.7.10

men fan, inte igen..

Ja, igen.. Blir så trött, att jag aldrig lär mig?
Först ljuger du, sen ljuger du igen & jag köper det, sen ljuger du igen, redan dagen efter? Orkar fan inte det här.. Det var sista gången.. På riktigt nu.. Skiter i alla jävla förklaringar & "men vadå, de e mitt liv.."
Ja, klart som fan det är, men då behöver du ju inte mig heller, det har du ju visat klart & tydligt nu..

Dagen för övrigt rullade på bra.. Fabian på dagis, åt middag med U&B + barn och sen nu ikväll spelade jag spel med Nattis&Poppe.. Fabian blev väldigt ledsen när vi inte skulle te Emil, men det är ju som det är.. Haha, snacka om att flera miljoner timmar känns bortkastade nu..
Får väl försöka hitta på något annat roligt imorgon istället så han (och jag) tänker på annat..

Måste sova, innan detta gör mig knäpp..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar