This is my life..

This is my life..
Cause this is my life, my friend..

21.7.10

God morgon!

Känns som måndag, men är onsdag idag tydligen. Haft Fabian hemma en vecka,så idag ska han få gå iväg iaf ett par timmar. Mitt hjärta, får separationsångest! Men ska träna idag. Bara dit & kolla läget egentligen, se hur det känns, hur jag orkar & hur se hur min kondis sakta dött senaste tre veckorna av alkohol, cigg & osunt leverne.. Haha, men så är det väl ibland!
Ska försöka, man kan inte göra mer än så :) Sen hoppas jag på bad om det blir fint väder.. Då hämtar jag plutt igen såklart :)
Han vill sova hos mormor&morfar.. kanske går det att ordna på typ torsdag? *tänker* Torsdag vore nog bra.. Inte ikväll iaf, min plutt ska vara hemma :D Vi ska ha myskväll, om han vill & orkar efter att ha lekt ute med sina vänner igen. Det är så skoj att han har riktiga kompisar nu :D Som han leker med. Dom kommer hit & frågar efter honom, kommer hit & leker, är ute med honom & han blir hembjuden dit. Det är så skoj! Min stora kille! *älska*
Nej, iväg mot dagis.

XOXO

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar