This is my life..

This is my life..
Cause this is my life, my friend..

26.7.10

måndag

yes, och Fabian e i dagis. Ja har varit med W & co och handlat, de va trevligt, även om ja hade lite svårt o förklara vägen.. att ens hitta rätt kanske jag ska säga hahaha..
Snart hämta honom, men e inge sugen, han va verkligen på krigsstigen imorse, och på den korta stunden ja var inne & kissa & borsta tänderna med stängd dörr för ja ville vara i fred & lugna ner mig hade han klättrat upp i skåpet och hämtat godis. Rackarunge! Men men, tog bort godiset och sen gick vi till dagis. Kankse är han på bättre humör nu. Men vad händer idag då?
Jag vill att det ska bli fredag.. Freeeedag! :)
Köpte ett jättefint linne på rean idag, nedsatt från 600 till 100, tyckte jag var ett riktigt kap! :) & så vart ja snygg i det med.. Tror det blir det och shorts på fredag.. om de inte regnar & är kallt.. då blire säkert jeans, mn de e ju inte alls lika skoj..
Inte hört något från honom än.. fattar inte, trodde vi var sams nu.. Eller så äre bara ja som e en needygirl & förväntar mig att alla ska ringa 30 gånger om dagen.. Men iaf.. ett sms vore ju inte svårt, när han vet att jag tyckte han var dum =P Tur att jag alltid är så snäll :D
Nej, nu ska ja ringa fia & se om hon vill komma hit och se film me mig ikväll..

XOXO

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar