This is my life..

This is my life..
Cause this is my life, my friend..

17.7.10

*sjunger*

Ja, en bra dag idag. Vakna tidigt, och då menar jag tidigt, så vid nio hade vi nybakade baguetter till frukost :) Fabian var duktigt, han gjorde nästan allt själv. Under tiden gjorde jag bulldeg, så nu finns det nybakade bullar också. Har hunnit dammsuga, städa Fabians rum & diska också.. Jag är för bra :D
Är sugen på o gå ut.. Eller nej, de e fel, vill te västerås igen :)
Tror inte ja kommer in på behandlingsassistent.. Det suger.. Så nu har jag ingen aning om vad man ska göra.. Söka jobb som en dåre från måndag iaf, funderar på o söka någonannanstans så man kan flytta :) Inte alltför långt borta, men iaf en liten bit bort.. utanför örebro.. Vill flytta.. Weros flyttar om några veckor bara, jag är sjukt avis..
Nej, nu börjar Fabian bli otålig här, han vill hem te tindra..
Så vi går väl nu då.. Hoppas dom e hemma :)

XOXO

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar