This is my life..

This is my life..
Cause this is my life, my friend..

7.7.10

Livet leker..

& jag mår så bra idag Precis pratat lite med någon som fick mig på strålande humör :)
Ska snart till syrran, men ville glida in & skriva att idag har jag handlat kläder :) Massa kläder menar jag då :) Fick presentkort när jag fyllde, så blev två par örhängen, två armband, 4 snygga linnen, 4 leggins & två par mjukisar, tänkte Emil skulle få tillbaks sina ;D
Ska lägga in lite bilder senare, weeii!
Fabian sover utan blöja & utan napp. Han är jätteduktig! :)
Helgen blire västerås, ska bli så kanonskoj! Gårdagen spenderades med Emil & Pea, efter rg.. Det var hur mysigt som helst, det känns verkligen att det är sommar nu ;) Sen blire ut te Emil i nästa vecka så ungarna får leka & jag får umgås haha, helgen efter det båtresa.. Kommer bli så skoj! :D:D:D Ooooh vad jag är på bra humör!

XOXO

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar