This is my life..

This is my life..
Cause this is my life, my friend..

2.7.10

Inte illa..

För någon som är grovt handikappad för tillfället :)
Imorse försov vi oss, men efter jag lämna Fabi i dagis gick jag till Willys. Första promenaden på en vecka, och det var hur skönt som helst, trots att det gick långsamt! Jag är nöjd, tror nog jag kan börja springa om lite mer än en vecka iaf, wohoo! (tänkte precis skriva in ett "wiee" men vet hur irriterad systeryster blir då =P)
Efter jag handlat tog jag buss hem, solade lite & sen satte jag igång att städa! Dammsög, dammade, diskade, torkade golv & samtidigt bakade jag bullar & sockerkaka till kalaset imorgon. Jag är för bra! Världens bästa hemmafru, trots att jag e sjuk klarar jag allting perfekt ;D Snart springa iväg & hämta Fabi, sen blire leka en stund tills vi ska med en kompis vid fem.. Kan ju bli trevligt, F kommer ju vara nöjd iaf, hoppas jag :)
Kommer hem inatt nångång, så då blire sängen och imorgon kalas hela dagen. Verkar inte bli någon bio :( Men men, så äre.. Kanske tar jag mig några cider istället ;)

XOXO

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar