This is my life..

This is my life..
Cause this is my life, my friend..

8.4.10

God morgon!

Solen lyser & det är skönt ute! Jag är på ruskigt bra humör :)
Har suttit på min balkong en stund nu, och ska precis sätta igång med matten. Ska på min första lektion idag, lite nervöst, men kommer nog gå bra. Kan ju inte vara mer än att jag gjort fel, o så får ja hjälp att göra rätt!!
Ska gå dit tänkte jag, hoppas på o få lite färg på köpet, solen tar utav bara helvete nu!
Annars händer nog inget intressant förens imrogon, oljemålning på N.

En av mina första tavlor där, okej, ingen drömkonstnär kanske, men jag är riktigt nöjd :)
Fan, är sugen på o göra något busigt.. Typ stadsparken eller picknick eller något. Vill ju ha sommar nuuu! Men de går bra så länge det är sol egentligen ju, man blir så glad då :)
Läste föresten i aftonbladet om någon som våldtagit, stryps & begraft en 12-årig flicka. Öhm, hur tänker man då? Varför vill man ha sex med ett barn? & varför sex med någon som inte vill? Helt sjukt. Hon hade iaf grävt sig upp när hon blev vid medvetande, och sen har dom hittat mannen som står inför rätta. Tur!
Nej, nu orkar ja inte sitta här mer, måste sätta igång!
XOXO

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar