This is my life..

This is my life..
Cause this is my life, my friend..

28.4.10

-8,1 kg!

Mitt allt. Kom hem från mamma för en stund sen, så nu äter vi. Eller ja, jag äter bakpotatis med kräftröra & kyckling & god sallad. Fabian äter ost. Min lilla knasboll :)

Gått ner 8,1 kg totalt, sedan 26/3. (Alltså på typ en månad)
Känns förbaskat bra! Är riktigt peppad, och som en liten morot på väg så fick jag ju (när jag nått mitt första delmål idag dårå=P) äta något extra gott! Därför äter vi bakpotatis! Fabian inte lika förtjust, men jag älskar det!
Ska väga mig måndag igen, hoppas på bra resultat, tänkte köra rätt hårt i helgen :)
Simma imorgon med, med patricia :) Ska bli skoj, sen iväg te blodcentralen! Hejja på mig :)

Nu vill han tydligen ha, haha beslutsångest :)

Sprang imorse, gick faktiskt rätt bra trots att jag fått ont i mitt knä, typ två km skulle jag tro Riktigt skoj, men kände sig ju som en knubbsäl som kråla sig fram =P Men det blir väl bättre, hoppas på bättre resultat nästa gång! Nackdelen e ju att jag endast kan göra det när han är borta, eftersom jag inte vill bli som en svettbulle innan Nuevo :) Så då går jag ju bara :) Men nästa gång blir väl iaf lördag då helt enkelt.

Nehej, ett mindre utbrott på mamma för man inte får ta hela påsen med ost. Blir så trött ibland! Men han har redan fått mera ost tre gånger nu. Snart tömt påsen. Fast ändå, onödigt bråk... Snart sova för hans del, han verkar jättetrött iaf, bara kollat tv sen han kom hem.

Som slutspurt här ville jag iaf tala om att jag & Patricia är med i NA idag! "Pengar & jobb" sid 25.

XOXO

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar