This is my life..

This is my life..
Cause this is my life, my friend..

19.4.10

Ibland känner man sig..

Lurad. Just så känns det. Lurad, för jag trodde jag hade någon som brydde sig lika mycket om mig, som jag om denna.. Men ibland blire nitlott, trist värre.
Man kan inte stå ut med vadsomhelst, och mest skäms jag nog lite för mig själv. Känns som jag senaste två åren blivit köpt.. Brukar såfort jag får chansen ge rådet "umgås inte med någon du inte får ut något av.." för jag menar, vad är det för vits? Om jag ger allt jag kan, och ändå inte får något i gengäld, då är det väl inte värt det? Men ändå känns det ju jobbigt. Jobbigt att veta att det man hela tiden trott man delat med en bra vän, egentligen var något du hade för dig själv och den andra hängde på i brist på annat..
Men nej, nu är det slut med det.. Känns förfan som o sitta i ett töntigt förhållande!

Nog med gnällande, min dag har varit helt super! Promenad till Nuevo imorse, solen lyste på mig :) Sen hade vi alla med tre saker till Nuevo som skulle beskriva oss själva.. Det var riktigt intressant, man lärde sig något om alla :) Jag tog med en bild på Fabian, att vara mamma är ju min vardag & min glädje. Även en bok för jag läser mycket, och sist mobilen. Det är ju där jag har allt mitt sociala, min musik & mina bilder.

När vi slutade spelade E på sin gitarr för oss, & sjöng. Heelt underbart! Han sjöng skitbra, och det var riktigt mysigt tyckte jag. Det gjorde hela dagen, så sen när Hansson kom med sin nya, lilla bebis var jag på riktigt bra humör :)
Hämtade Fabian & lekte ute typ en o en halv timma innan vi fixade käk & han somnade :) Mitt gos!
XOXO

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar