This is my life..

This is my life..
Cause this is my life, my friend..

12.4.10

Hurtigt värre..

Yes yes, gått både till & från stan idag! Solen värmde & med bra musik i lurarna kunde jag dagdrömma bäst jag ville, så var riktigt nice :) Nyss kommit hem & hällt i mig min shake, funderar på vad jag ska lägga energi på nu? Skulle vilja sitta i solen en stund, men den hade försvunnit från balkongen :( Och känns ju lite mobbat att sätta sig på en bänkjävel helt själv haha! Då vill ja gärna ha sällskap haha..
Vad ska man hitta på denna vecka då? Imorgon ska vi iaf spela tp på nuevo, myspys :) Sen har ja nog inge före fredag om ja inte e helt ute o cyklar, så blir väl te o promenera med Denise hoppas jag.. I helgen åker Fabian till Jocke.. Känns skit, men så länge han vill åka är det ju bra, får hoppas dom har skoj.. Själv hoppas ja på o hinna kleta lite på Emil, grilla med Lotta & om de e fint väder även jogga en sväng, snart är det ju vårruset!!! (19 Maj för dom som inte vet...) Och om solen tittar fram ska jag defenitivt sola mina ben!!!!!!! Ett stort måste, Fabian skrattade åt mig idag för jag var så vit.. Och hårig med tydligen hann han påpeka innan jag drog på mig kläderna hahaha :) Mitt gos!

Fan vad tiden går fort!
Känns som allting bara springer runtom mig, och jag vet knappt vart jag ska när ja går ur sängen liksom. Kopiera papper imorgon till uni iaf & skicka. Lite ont i magen, tänk om jag mot all förmodan inte kommer in? Vafan händer då? Fabian borta helgen, helgen efter det har jag lovat honom att grilla & mata änderna & om läge finns även hälsa på mormor&morfar, helgen efter de valborg.. Sen är det sommar, västerås, födelsedag.. Alltså, hur kan tiden gå när jag inte har hunnit planera färdigt allt? Möök...
Måste bli klar med matten också.. :S Men Cissi hjälper mig ikväll.. Hejja på mig!!!

Nej, nog för stunden, måste hinna fånga solen med. XOXO

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar