This is my life..

This is my life..
Cause this is my life, my friend..

18.4.10

Såå..

Då har man varit ute & gått i två timmar, kom nyss hem. Tryckte i mig ett litet mellanmål & nu väntar jag på Fabian <3
Skrev te Jocke att ja ville han skulle komma tidigare, så dom skulle bara äta & fixa tvätten, bra bra..
Helgen har varit rätt bra trots saknad efter pluttis. Igår kväll hämtade Lotta mig, så åkte vi till stan & spelade biljard (behöver ja säga att jag vann alla ggr?:P) och sen blev det biomys.
Såg shutter island, med Leonardo di caprio, den var riktigt bra! Lång, spännande & massa tänk i, men jo, den var riktigt bra..!
Försöker få tag i min kära mor, eller Weros som e där med ungarna, och även testat pappas tele men får ju inte svar någonstans, börjar snart bli orolig. Första sms:et skickade jag liksom runt nio-tio i förmiddags. Men men,dom hör väl av sig snart.. Måste in te soc imorgon med efter jag varit o lämnat blod, ska vara på BC kl halv ett, tar med Lotta som också ska börja. Haha känns nästan lite pirrigt :)

Circus i Tybble idag, men inga pengar, så tänkte fixa skjuts till på fredag åt mig & Fabian, då är den i Kumla kl 19.00. Circus Wictoria. Kostar en hel del, men kan nog vara riktigt skoj :)
Nej, nu ska jag plocka in den torra tvätten i garderoben, tjohooo!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar