This is my life..

This is my life..
Cause this is my life, my friend..

15.4.10

Trodde jag ja..http://www.aftonbladet.se/nojesbladet/tv/article6961866.ab

Men inte då, såfort ja skrivit om Eva, så knappade jag mig in på aftonbladet & fick se något som störde mig ännu mera.. Tortyrscener i SVT.
Det är en tvlek! Ett barnprogram! DET ÄR INTE PÅ RIKTIGT!
Vilken förälder sätter sitt barn vid tvn själv på kvällen & säger "Tro på allt du ser"?? Det är väl upp till föräldrarna att få fram budskapet att det som händer i ett barnprogram/tvlek inte är på riktigt.. Det här är ju helt sinnesjukt..
SLUTA LÅTA UNGARNA TITTA PÅ TV DÅ!! Dessutom är det ett program som är för hela familjen, riktat mot 8-14åringar ungefär, med varningar både innan, & efter, program. Jag dör.
Pinsamt att bo i sverige när föräldrarna här verka mer & mer efter för varje dag som går. Lägg er energi på något viktigt istället!!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar