This is my life..

This is my life..
Cause this is my life, my friend..

1.5.10

1 Maj..

Jäääs, så igår vare utgång. Spenderade typ halva dagen med Nisse, och därimellan en sväng te oljemålningen. Min tavla, så kanonsnygg! Helt stolt e jag, ska lätt göra flera i samma stil!
Fest hos Denise, trevligt.. Sen blev de ett kort besök på strömpis innan vakten ansåg att jag "var för aggresiv" så jag mer eller mindre blev puttad ut därifrån, då gled ja & Emil te Pitchers.. Haha händelserik kväll även efter det, men men. Alla kan ju bli lite knasiga ibland :)
Sov hos Emil, och kom hem idag i lagom tid för o fixa mig innan kalaset! Fabian hade varit med mamma&pappa på middag hos några vänner till dom, det hade gått kanonbra!!!

Vill äta massa onyttigt! Visst e de bra med karaktär, men fan vad trist det är ibland. Är inte speciellt bakis, men lite smått sugen på allt.. Köpte en pepsimax, och det stillade mitt bristbehov en del iaf. Saknar Lotta :( Men så är det ibland.. Kankse springer vi på varandra längre fram och kommer på att det var tokigt att vi inte löste det som varit istället.. Eller så kanske man känner när man ses att det inte var värt det iaf? Tråkigt o inte skvallra av sig med henne iaf.. Men poängen var iaf att jag vill äta, men är sjukt duktig som inte gör det! Fast åt extra god mat idag bara för jag inte ens tog en kakka eller saft på kalaset :) Im sooo goood! Hoppas på o gå ner minst fyra kg denna månad.. Det borde ju inte vara så svårt!!

Patricia & jag ska se film imorogn, om hon orkar ta sig till brickebacken :) Ska bli skoj!! Fabian fick en cykel idag föresten :) Svart/grå, av Hugo. Han är skitduktig! Cyklade som en tok förut!!! :D Han & Jimmi var ute medans jag fixade mat & så :)
Nej, läsa klart snabba cash nu! Den blir bättre ju mer ja läser (vilket e tur efetrsom den sög i början) men sen tror jag att jag ska se filmen också. Tror den kan vara bra! Boken e liksom skriven på ett filmsätt. Inte alls så som ja vill att den ska vara skriven =P
Nej, svepa i sig lite mer pepsimax nu, och ringa Denise :)

XOXO

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar