This is my life..

This is my life..
Cause this is my life, my friend..

1.10.10

All I ever wanted..

All I ever wanted..
Was a simple way to get over You.. Kelly Clarksson.. Så kan det ju säkert vara ibland..
Den är sjukt bra iaf.. Das F.. 6 år i år.. Haha, patetiskt.. Men de har jag inte ens tid att tänka på nu, med borste i handen & mat på spisen.. Måste till skolan, slutar sent som fan idag, så Fabianm ska förhoppningsvist till mamma om hon kan, annars hämtar jag inte honom förens typ tidigast halv sex.. Känns ju lite sådär dårå..

Skolan går bra, men det är mkt.. Allt är mkt. Fabian trivs inte på dagis dom andra barnen är elaka mot honom säger han, så möte på tisdag med personal & specialpedagogen.. Skönt att de gick att fixa fort iaf.. Och så pratade jag med hans fröknar idag, så dom skulle hålla lite extra koll.. Känns så konstigt.. Min lilla plutt, som inte gör något hellre än att leka och ha skoj med andra.. Så vet jag när jag lämnar honom att han inte får vara med.. Det gör ont i hela kroppen, varenda kväll tänkter jag på det.. Det känns förjävligt, men kan inte stanna hemma heller. Försökt hämta honom tidigare, och lämna senare då jag inte har lektionstid, men måste ju hinna läsa med här hemma..
Barn.. Varför är dom så elaka? Det är svårt.. Läser ju om skiten nu, pedagogik med didaktisk inrikning och nästan alla texter har handlat om små barn.. Och så händer det här.. Hur ska man orka? Men men, nu är de äntligen helg, ara ett seminarie till.. Håller tummarna på mormor också, så kan han vara med henne istället..!
Nej, äta.. Sen iväg..

XOXO

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar