This is my life..

This is my life..
Cause this is my life, my friend..

7.10.10

Dags för te!

Japps, pluggat lite, snart iväg på vfu. Ska bli skoj. Ja e för snygg idag!! *beudnrar mig själv mer än nödvändigt* Har ny tröja, nya jeans o nytvättat hår.. Yay! :)
Nej, dricka mitt te innan det blir kallt kanske.. Igår kom Lotta föresten.. Klänningen jag köpt till henne i present var för liten (!!!) jag måste ha sveriges sämsta ögonmått!!!!! Så nu måste jag ringa h&m idag o se om ja kan byta, eller om de e för länge sen ja beställde den, den har ju alla lappar kvar och sånt.. Men men, andra presenten var bra iaf :)
Fabian på dagis nu, min gospojke.. Bara på ett par dagar har det blivit bättre i dagis, efter samtal & att jag pratat med honom och så.. Igår var till o me en kompis till han här & lekte så idag var han glad på dagis när han vinkade.. Tack! :D

XOXO

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar