This is my life..

This is my life..
Cause this is my life, my friend..

14.10.10

Today..

Ja, har hunnit med sjukt mkt idag.. Eller även inatt faktiskt. Tänk er detta:
Sover, kolmörkt i lägenheten, men du vaknar av ett ljud. Närmare bestämt tre knackningar på ytterdörren. (Notera att jag INTE bor på bottenvåning, och min nedersta ytterdörr var LÅST). Tror det är inbillning och försöker jaga bort alla tankar på våldtäcktsmän, inbrottstjuvar & barnmördare, men hör ljugdet igen. Det ÄR verkligen någon som knackar på min jävla ytterdörr! Trycker fram klockan på mobilen under täcket (om det nu vore en mördare som var artig nog att knacka, så han inte skulle se ljuset) och inser att hon e mellan ett - halv två typ.. Gör mig redo, funderar ut vart alla mina knivar i köket ligger och ger mig upp från min varma säng i kolsvart mörker ut i köket.. & så ser ja Nille på min balkong.. Den jävla muppen har KLÄTTRAT sig upp på min balkong på något jävla vänster, och ville inte riskera att väcka F, så han knackade istället för o ta ringklockan. Jag ville döda honom.. Trodde jag skulle dött av en hjärtattack eller nå... Men nu vet ja ju de, att om de kommer någon e jag modig nog att gå upp och (försöka) försvara mig haha..



Upp klockan sex, frukost, tv, kläder, tänder & iväg till dagis! Sprang till träningen & hann springa 3 km & duscha innan jag började vfu:N klockan åtta. Jag måste vara perfekt! XD Spenderat alla timmar sedan dess med mina elever, varit både skoj, inspirerande & lärorikt, men även lite påfrestande för både humör & självförtroende.. Lustigt att någon som ärt 10 år yngre än mig kan få mig att känna mig lite undanskuffad & efterliven.. Typ som en mobbad människa på idrotten.. Men de har såklart gått över nu! :) Ska förberede mat, och skriva grunden till mitt paper som ska vara klart om en vecka, skriva en "att göra-lista" och sen försöka bocka av två punkter.. sen ska jag hämta Fabian i dagis. Vi ska spela spel :) Han är mitt bästa.. mitt allra gosigaste.. Helt underbar, till och med när han driver mig till vansinne!! :)

Ikväll kommer mamma. Jag ska träna. Kommer bli skoj. Hoppas jag, vattenaerobic.. Jag har en ny bikini, därför ja ville dit, hahaha :D Annars hade de nog blivit spinning, men iaf. Måste väga mig idag också. Blir spännande!!
JAG VILL HA SOMMAR!!!!
Tänk sol, bruna ben, brillor i fin färg, alkohol, värme, lekparker..
Så himla mkt man kan göra! Men nu e de snart snö.. Hoppas vintern går fort!!! Massa pulka, snöbollskrig & julklappar, så e de klart sen! XD




1 kommentar:

  1. men hallå!!! julen då? ja vill ha JUL! ja vill fanimej pynta nuuuuu :P
    så vill ja ju hem te er <3

    SvaraRadera