This is my life..

This is my life..
Cause this is my life, my friend..

14.10.10

hata pms..

Ont i min mage o bölar hela tiden. Till o med Fabian gav upp så han satte på en film o ignorerade mig.. Då böla ja ännu mer, för ja e ensamast i världen.. Och så vill jag ha godis. Men nu e ja helt svullen i ansiktet så kan ju inte gärna gå ut. Vet inte ens varför jag började tjuta från början? Tror det var när han vägrade lyssna, o sen ramla han o då vart ja arg för han inte bara var stilla.. Fast ja tyckte ju synd om honom.. Så då fick ja dåligt samvete.. O han bara skiter i allt, så länge han har sin förbannade tv så är de lugnt. Ville bli sams, så säger han "aha men flytta dig, jag ser inte tvn" då blir man ju arg igen.. Är de så mkt begärt med ett svar eller? Fan.. Jävla skitdag.. Så höll han typ på o riva hela doktorns rum inne på vårdcentralen.. Helt pinsamt.. Han va överallt, ja skojjar inte. Till slut fick jag liksom sitta o kramphålla i honom så hon kunde prata med oss.. O så e ja trött med.. För ja har så ont i min mage. Förbannade skitmens..
Jag vill ha pizza. Så nu ska vi gå o köpa de.. Skiter i att ja ser ut som skräp..

Dagen kan bara bli bättre..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar