This is my life..

This is my life..
Cause this is my life, my friend..

14.10.10

Lovekiller..

Ny låt & video av Darin.. Lustigt, jag tror inte riktigt jag tyckte den hade någon mening? Men han sjunger bra..
Vi vaknade före sex.. Skjut mig, är sååå trött! Trött så ja har ont i huvudet.. och vid kvart över nio ska jag vara på skolan och diskutera Dewey, och jag inser nu att jag nog inte e klar med uppgiften. Inte för jag inte orkat, utan för jag inte tycker så som jag borde.. Ska lämna av plutt på dagis här om typ en timma så ja hinner titta igenom lite innan jag går.. Måste hitta ett citat som jag Inte håller med om, och förklara varför.. Bara de att jag inte hittat något ja inte håller med om än.. Visst, fattar inte så extremt mkt av boken, men de ja fattar låter vettigt..
Ååååh vad jag vill sova! Ligga i min säng och bara sova, sova, sova.. Efter skolan ska jag läsa 140 sidor i O. Rimsten Kränkningar och diskriminering i skola och förskola.
Ska bli intressant.. Men särksilt spännande? Njaa, de kan ju diskuteras.. Sen ikväll kommer Cissi eller Simon för o kolla Fabian några timmar medans jag tränar :D Det ska iaf bli skoj! :) Tänkte inte duscha där.. När jag kommer hem sover F redan, så då kan jag lägga mig i ett långt bad & bara vara trött ifred :) Sova tidigt tror jag bestämt..

XOXO

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar