This is my life..

This is my life..
Cause this is my life, my friend..

14.10.10

Men herreguuuud!

Kan jag tänka på något annat än mat? socker? onyttigheter? godis? Jag dör.. Hur ska jag stå ut fram tills jul..? Kommer fan inte gå ner ett gram om ja fortsätter såhär.. Okej, Äter ju inget onyttigt, men det stör mig att jag tänker på det hela tiden! Så tänkte ja att ja går in o läser lite tidning, så är de tamejfan recept på varenda jävla sida & blogg just nu.. Kladdkaka, muffins, sju olika chokladkakor, cheesecake, dajm hemma osv.. + då all mat som tar tre spinningpass att bränna bort..
Fan.. Jag åt tomatsoppa trill lunch.. hemmagjord. Den var god.. men hade nog hellre velat ha en bigmac ;P
Vägning imorgon, sen får vi se hur lång tid det tar att gå ner.. Hade typ riktigt in mig på gi, men insåg att de var lite för ambitiöst för min del just nu.. då tänkte jag "viktväktarna" men la ner tanken på en gång, för jag har inte förmågan att kunna unna mig.. Det är antingen allt, eller inget. Svart eller vitt.. massa gott, eller inget alls..
Vem fan klarar av att tänka grått??
Nej.. träna imorgon, och onsdag, kommer bli skoj, vattenaerobics :)
Nu gick krisen över.. ingen risk att jag stoppar socker i munnen, så nu kan jag gå ifrån datorn.. Haha, helt sjukt..

XOXO

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar