This is my life..

This is my life..
Cause this is my life, my friend..

13.10.10

Nej nu!

Nu är det dags, på riktigt.. tänkt det tusen gånger sista veckorna, men allvar nu! För att verkligen bestämma mig åt jag lite hemmagjord dajm, haha.. Men nu ska jag hämta Fabian, sen blire träna. Springa 5 km och sen en härlig bastu efter stretch..! Kommer bli fett jobbigt, måste ha gått upp något kg med nu sista veckorna.. :/
Men blir viktväktarna till tusen procent nu, eller något annat bra.. Kanske gi? Så här kan det iaf inte fortsätta, hur många vågar satsa mot att ja går ner 8 kg till jul?:P
Får väga mig hos systeryster idag, så ja vet vad den står på, sen äre bara o beta av. 8 kg minst till jul, hur många dagar e de? 72 dagar tror jag, om jag kan lita på mina mattekunskaper.. Det är.. öhm, där tog kunskaperna slut.. men tror de e typ 800 gram/vecka. Kan ju inte vara så jävla svårt, eller? Nåja, börjar iaf idag.. Och i nästa vecka ska Fabian sova borta en kväll, då ska ja träna också.. och på fredag.. Kommer bli grymt bra!
Hejja på mig, och skänk mig en tanke varje gång ni sväljer lite socker..

XOXO

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar