This is my life..

This is my life..
Cause this is my life, my friend..

14.10.10

I have a dream..

Teenage dirtbag, hundra år sen, men e inne på peas spotify så ;D Snart spinning.. Såå nervös inför måndag, tänk om ja inte gått ner nåntiong? Iof låter de rätt otroligt i mina ögon men iaf.. Något vill man ju åstadkomma :D
Lämnade in & hade lite redovisning igår.. De gick bra :) Sen var vi på föreläsning idag, "Att läsa & förstå John Dewey: Demokrati & utbildning".. De va typ lika intressant som de låter (alltså lika med noll) men bättre än innan iaf, försökt läsa texten massa gågner nu men förstår den inte riktigt, så tur det här! Läst lite idag med, och imorgon med tänkte jag läsa.. Sam eventuellt plugga på någon gammal tenta.. Torsdag är de seminarie och ska då passa på o kopiera två texter jag behöver. Vilken tur man har så snälla kurskamrater när man själv inte hinner få tag i boken! Det var väntetid på den, så skulle inte hinna annars :/ Kan någon börja träna med mig eller? Känns åååå himla tråkigt själv, men tvingar iväg mig iaf. Lotta tentapluggar, och ingen annan verkar ha tid heller.. Sjukdom, trötta efter jobb, annat inbokat.. :/ Trist trist, får försöka tänka på vår snygga instruktör, så kanske de blir roligare o gå dit :D Nej, nu måste jag rusa om ja ska hinna byta om med.. Önska mig lycka till!

XOXO

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar