This is my life..

This is my life..
Cause this is my life, my friend..

14.10.10

men då..

vilken förbannat dålig natt.. Har själv haft problem o somna några dagar, så tog en av mina sömntabletter som jag haft i skåpet hundra år men inte tyckt mig ha användning av, så därför aldrig tagit förut.. Vaknar typ tre timmar efrter jag somnar av att det kliar på HELA kroppen! Och då är jag helt trött med av den där tabletten, upp o försöka fatta vad det är som gör att det kliar och inser att det kan vara en av dom "mindre vanliga" biverkningarna.. HUR FAN SKA MAN KUNNA SOVA OM DE KLIAR PÅ HELA JÄVLA KROPPEN? Jag dog.. Efter mkt "det kliar inte, det är inbillning, sov istället" så somnade jag, men då vaknade fabian fyra.. FYRA!! Och ville gå upp.. vilken mupp.. La först om honom i hans säng, men hörde Rorry i hans rum så fick lägga han i min säng så ja skulle se att han låg ner, så han inte gick upp o börja leka vid fyra.. Så sen fyra har vi legat o kliat och han har krånglat.. Men är konstigt nog inte trött...? Kanske kommer de sen.. Ska snart till dagis med honom iaf, ska bara skriva i det där schemat.. Och packa ner träningskläder.. ska springa sen tänkte jag simma idag.. Och kanske sola med, om de här jävla kliet försvinner..
Nej, plocka ner mina skolgrejer nu!

XOXO

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar