This is my life..

This is my life..
Cause this is my life, my friend..

5.10.10

Städning

Japps, försöker städa av innan jag ska hämta F på förskolan, så vi kan vara ute tills det är middag istället för o gå hem o städa då, så trist.. Men av någon anledning (som jag just nu glömt) hamnade jag här.. Nej fan, de handlade ju om en bok te skolan, därför.. Lite smart var det ju iaf :)
*sjunger Mayheeeem för högt nu när ja e själv haha*
Möte idag på Fabians dagis, gick kanonbra, och tror det kommer lösa sig nu. Varit min första hela dag på min vfu & är kanonnöjd, det känns verkligen bra! Fortfarande mkt att ta in, men skoj är det och det kommer gå kanon! Till och med fått ideer till mitt nästa paper som ska in efter vi är klara på vfu:n, känns skitbra!
Vad ska man äta idag då? Köttfärssås kankse? Tråkigt men rätt så enkelt.. Ja, de blir det nog.. Kan jag förbereda nu så är de bara o fixa när han ser film sen, efter vi varit ute. På söndag ska vi träffa några från min grupp i skolan, kommer bli skoj. Hoppas jag :) Hoppas Fabian tycker det är roligt iaf, det är ju för hans skull, se om han tycker det är skoj så fortsätter vi nog.. Inte mig emot!
Nej, fortsätta mitt städparty här nu!

XOXO

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar