This is my life..

This is my life..
Cause this is my life, my friend..

14.10.10

Söndagsmorgon

& Fabian målar i sin målarbok med bilar.. Det är skönt, för han har varit uppe & kissat två gånger inatt & trakaserat mig sen halv sex.. Så jag är lite trött.. Men passade på o sova lite i soffan när han kollade på film.. :) Häromdagen hade ja skrivit ett långt, ambitiöst inlägg.. men sen strula hela jävla bloggen te sig så kom inget inlägg ändå.. Mobbat.. Men så är det..

Igår var vi och badade, det var kanonskoj! Fabian & jag alltså.. Han hade armpuffar och sådan där ryggdyna & "simmade" själv i stora bassängen i fan en timma, ja fick knappt ta i honom :) Sen efter de lekte han i barnpoolen (som är typ 2*2 m och det är 1 dec vatten i, vilket inte ens täcker mina ben) och jag bestämde mig för att simma några längder.. Dom har ju badvakt där & jag ser honom ju från bassängen iaf. Han lekte skitbra sen kom han o sa till när han ville att vi skulle gå upp.. Då basta vi i fan en halvtimma.. Han ÄLSKADE bastun! :D Vilket är toppen för mig då jag gärna skulle bosätta mig i en ;) Han satt där & mumsa päron (okej, man får inte äta därinne, men ja menar.. vi var ju själva & jag vart lite rädd att han skulle dö av vätskebrist, det var ju första gången han var med mig in) medans jag låg o halvsov.. Den dagen jag skaffar hus är bastu ett måste. Så troligtvist måste jag gifta mig med en händig jävel som kan bygga en. Någon frivillig? ;D

Vet inte vad som händer idag riktigt.. Hört av mig till Fialiapling för o se om hon orkar göra något.. för ja pallar fan inte o sitta hemma.. Följa med & bada, eller åka te lekbus.. eller egentligen vadsom hellst.. för allt e så tråkigt på söndagar.. Vill egentligen att de ska vara imrogon så min jävla redovisning är klar.. Har ont i magen. Var skitnöjd med arbetet tills igår.. Då börja de kännas jobbigt, men törs inte ändra för mycket heller, då ursprungliga iden oftast är bäst liksom.. Visserligenär jag rätt säker på att jag får godkänt, men iaf.. Man vill ju gärna att hon ska tycka det är extra bra liksom :D

E hörde av sig denna helg.. Lustigt.. Haha & så får han de o låta som att jag borde veta vad han gör på dagarna nuförtiden.. Jomenvisst, för du hör ju av dig sååå ofta liksom.. Okej, nu e ja kanske orättvis, ja har inte heller hört av mig sista två veckorna, men innan de då? Jaja, de löser sig väl.. hoppas jag.. För jag saknar honom så mkt att det gör ont.. Saknar att prata med honom, vara med honom, höra hans usla skämt som ändå alltid får mig att skratta & jag saknar att bara vara med honom.. Så det måste lösa sig, så är det bara!

Nej, dags för en frukostomelett, ja e fett hungrig.. Sen ska jag börja läsa i John Dewey.. Vilket känns mindre lockande..

XOXO

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar