This is my life..

This is my life..
Cause this is my life, my friend..

14.10.10

God morgon!

Gick upp snuskigt tidigt idag för att hinna med allt som ska göras, och gjorde en fantastiskt god omelett till frukost, med smält mjukost..
Blanda 3 ägg & 4 msk grädde + lite salt (så mkt som du vill ha) grädda på båda sidor i pannan och när den e klar klickar du på mjukost och viker, så det smälter.. Så helt supergott vart det! Fabian vägrade äta, tog bara en tugga och hävdade sedan att han inte äter ägg.. Men han åt upp resterna från köttet igår så gjorde inte så mkt.. Han får ju frukost på dagis halv åtta iaf :) Springa idag, sen i helgen hoppas jag på o kunna åka ut te mamma & pappa också.. Vore skitbra, inte minst för lån av tvättmaskin men även för skrivare :) Måste få ut uppgifterna och annars måste jag bussa te skolan på måndag om ja ska hinna skriva ut innan jag börjar.. Känns lite onödigt! Så kommer Fabian bli glad, och jag kan basta därborta och kolla på tv med pappa.. Då blir ju alla glada :) Kanske låter mamma mig göra något av recepten jag håller på med...? Var i tvättstugan igår, och första lediga tiden (om jag inte ska tvätta typ mitt i natten) var på tisdag.. TISDAG! Inser ni det? Hur jävla många muppar är det som delar på denna förbannade tvättstuga? Men får säkert kila ner ikväll igen o se om någon tönt inte dyker upp.. ja menar, vem vill frivilligt tvätta en fredagkväll? Alla studenter går ju fetbort, och alla som bor i små hushåll, dom kan ju liksom tvätta närsom för dom inte har så mkt.. (Haha säger jag och bor i en tvåa med mer tvätt än som får plats i badrummet ;P) Nej, träningsväckan är packad, jag har kläder åp mig och har fixat klart allt jag behöver på vfu:n, så kankse dags att ta fram kläder till lilleman? Lovat honom myskväll OM han är samarbetsvillig nu på morgonen.. *hoppas, hoppas, hoppas*
Ikväll ska vi äta köttfärsgratäng, hoppas verkligen en blir bra!!!

XOXO

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar