This is my life..

This is my life..
Cause this is my life, my friend..

4.6.10

Barnvakt!

Jepps, nu har syster dragit te gotland (aviiis) så ikväll kommer Musan & sover här :) Ska bli skoj, kan vi äta, sen gå ut & leka tills det är bad som gäller. Efter de blir esängen, då är dom nog trötta & nöjda :) Kanske kan vi spela lite boll, vore kul, eller om vi bara ska klättra i någon lekpark..
Tränade imorse, sprang 25 minuter uppförsbacke.. Det var grymt jobbigt men jag klarade det ju med ingen paus.. Blev totalt 3,3 km uppför & 0,2 raksträcka.. Mina benuskler kommer bli grymma av detta ;) Vägning om en vecka, skojja inte att jag är pepp!!! Men måste ha mer övningar för magen, den är helt.. Öhm, ja de behöver ju inte hela världen få veta, men ja.. Boka tid för nytt schema med andra ord :)
Efter Fabian varit hos tandläkaren, där det gick skitbra btw, & efter min träning, så tog jag mig tid att läsa en bok jag lånade av syrran igår. Helt skum bok, men bra var den. Riktigt spännande :) SÅ nu ahr man blivit typ 350 sidor rikare, och fått bränna på baksidan av benen ;)

Stadsparken imorgon! Träffa söta Emil och så tror ja Fia & Felicia kommer dit. Hoppas Mitha glider förbi också!! Nej, nu ska ajg förberede mat åt kidsen så ja har de klart, då kan vi äta ute, myspyyys!

XOXO

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar