This is my life..

This is my life..
Cause this is my life, my friend..

12.6.10

& så kom kvällen!

Yes, Fabian sover, kollade lite simpsons & mös innan, och så åt vi korv me bröd, mums! Nu sitter ja här & Akilles ligger o sover på balkongen.. Är så sugen på sol, uteservering, cider, vänner, krogen, bra musik, fina kläder & allt som hör till.. Men samtidigt inte.. Är nog lika sugen på grillkväll med barnen, hunden & trevligt sällskap.. Men ja, sommaren lär väl bjuda på båda! Midsommar sover F hos W, L&M.. då ska jag hitta på något är det tänkt.. Sen helgen jag fyller ska vi till västerås, kan nog bli skoj.. Men därimellan då? Jag vill ha sol, sol, sol, värme, glada barn & massa skoj i stadsparken!!!
Tänker att till nästa helg kankse om de e fint väder, hinner Fabian bli lite piggare med, kommer nog få ta det lungt hela veckan eftersom han äter pencillin, min plutt.. Men han är duktig, vet av egen erfarenhet att den där medicinen han har smakar skit & ännu värre, men han tar den utan problem *stolt* Såååå duktig!!
Den 3:dje ska ja ha lite kalas här med, typ mellan 12-14 eller nå. Baka stooor prinsesstårta & bullar, Patricia ska hjälpa mig :) Fast ja e kung på tårtan, Erika som lärde mig för länge sen :) Sen blire väl säkert glass eller nå te kidsen, barn brukar vara så kinkiga =P
Mätte mig idag, var ett tag sen nu, minns inte senaste måtten, men totalt sen ja börja (11 veckor sen + några dagar) har jag totalt (delat i fyra alltså) minskat 59 cm. Det är bra :)
över 20 cm i midjan och 6 på låret! Känner mig riktigt duktig :) Vägning måndag. Hoppas Fabain är så bra så han kan dagis då med, vi ska ju till hans dagis & hälsa på den avdelningen han ska börja till hösten, storbarnsavdelning :) Kommer bli skoj, han känner ju redan all personal med, så blir nog inga problem!
Vill ha besked från universitetet med! Har ändrat mig, blir inte socionom även om ja kommer in, vill gå behandling, sen får man se efter det vad som sker. Är så många förändringar nu, men känns bra. Känns som jag kommer någonstans, har ju egentligen inte gjort något vettigt alls sedan jag fick Fabian. Ja, förutom att vara en underbar mamma då :) Men nu har vi hund, ja har sökt skola, ska börja med körkort såfort ja börjar plugga & de känns faktiskt som de ljusnar..
Nej, nu ringde Fia..

XOXO

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar