This is my life..

This is my life..
Cause this is my life, my friend..

22.6.10

Måste få..

Skryta lite! :D Jag är så jävla bra, tralalalala! *sjunger*
Sitter hemma & lyssnar på bra musik, har läst lite i en bok som visserligen inte är någon höjdare men får tiden att gå, och så satte jag mig & skrev lite. Tanken slog mig att jag hade gått ner mina 1,1 kg som ja skulle för o få öppna min egna present, och öppnade, tog fram & tänkte "denna får jag aldrig på mig".. Men vet ni vad? Det passade perfekt! Ett linne från Cubus, i strlk Medium (notera att jag senast jag köpte kläder, i April, köpte strlk XXL) satt perfekt! Jag är så stolt!
Och jag är så nöjd för att jag kan detta, jag mår bra, jag trivs med min träning & jag är så himla duktigt & får så bra resultat :)
T, som ja pratar regelbundet med om träning, kost & Herbalife ringde förut, och han är så stolt så han till och med skickat med en present i mitt paket som han skickat, min senaste beställning! Vet att det finns på konsum nu, så vill egentligen springa dit på en gång, men Fabian sover redan ju.. Så ska ta det direkt efter träningen imorgon. Oh vad jag ska springa imorgon! :D:D:D
Första gången sedan jag började som jag känner att det verkligen ger något, att jag kommer någonstans, på riktigt.. Oh, kan knappt bärga mig tills jag väger mig igen :D Oh vad detta är skoj :D
Och helt seriöst, jag som var snygg även när jag var riktigt stor, måste ju vara en riktig kanonpingla när jag är klar!!! ;)

XOXO

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar