This is my life..

This is my life..
Cause this is my life, my friend..

19.6.10

Halva dagen..

Har inte ens gått, och jag är sjukt trött. Uppe sju, städa & fixa frukost, lekte me Fabian & vid nio kom pappa. Hjälpte mig med lampa, lastade in i bilen & när han och Fabi åkte så gick jag och tränade. 4,6 km, på typ 31 minuter.. Det kändes kan jag lova! Och känns fortfarande, mina ben vibrerade fan i evigheter efteråt haha! Men de va skoj, har nog aldrig sprungit så långt utan stopp förut! *stolt*
Har precis hällt i mig lunch och väntar in F. Så kommer Sandra, hennes karl & barnen så ungarna får leka.. Var ju ett tag sen, så kan nog bli trevligt! Fabi kommer bli stormförtjust, han som älskar Tindra så mkt!!
Blir grilla sen, med Jenny, Ulle, Werra & alla tillhörande, ska bli mys!
Jag har sminkat mig idag, och gjort mig fin :)

XOXO

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar