This is my life..

This is my life..
Cause this is my life, my friend..

11.6.10

Min plutt!

Är så sjuk. Spyr, har feber & sover, får inte i sig ens vätska.. Satt nyss i telen med vårdcentralen men dom ville vi skulle kontakta barn direkt för han inte kissar knappt.. Min älskling, gör ju så jag blir orolig! Men Fia hjälper mig att köra ner oss såfort jag pratat med barn, men tydligen hundra års kö i denna telefon!
Med hunden går det kanon, Akilles är en riktig fining som både uppför sig bra & är lugn & snäll, går kanon med Fabian :) Blivit lite körigt nu bara med promenader eftersom Fabian är sjuk, men det fungerar iaf, även om de känns lite stressigt. Är så glad för att det fungerar!
Måste få ro att ta en dusch, Fabian vill ju vara med mig hela tiden nu när han är sjuk, så när han väl sover (vilket är typ hela tiden men han vaknar ofta för att kräkas magsnusk) så måste jag ju hinna med allt annat. Tvättid vid ett för o få bort allt som han spytt på, disken, maten och sånt.. Men så är det väl, bara o hoppas på att dom säger det är en vanlig maginfluensa så han blir bra snart :)
Nej, har inte hänt så mkt dessa dagar. Saknar Patricia lite, men vi kan nog ses söndag hoppas jag :) Hon fyller ju 20 nu så imorgon ska dom ha fest & gå ut, wiiee :D
Nej, passa på att springa in i en dusch nu tror jag bestämt, medans han ändå verkar sova hyffsat bra!

XOXO

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar