This is my life..

This is my life..
Cause this is my life, my friend..

19.6.10

magvärk!

Inte skönt kan ja lova, men så e de väl när man trycker i sig grillat aldeles för fört!! Men gott vare ;) Och massa trevligt sällskap! Drog tidigt, har Tindra sover här hos Fabian, dom har haft jätteskoj. Lekt hela dagen, varit me o grillat & nu ligger dom o ska sova.. Hör att dom pratar lite, men de gör ju inget, sålänge dom e lugna :)
Imorgon blire stadsparken me Emil & Klaraaaaa! :D Ska bli skoj, hoppas bara de inte regnar.. Inte tittat någe på vädret så.. Måste väga mig nu te veckan o se om ja gått ner mitt 1,1 kg så ja får mitt jävla linne=P Vill att de ska gå fortare, och synas mera! Vill komma i mina gamla kläder :( Tycker lite synd om mig själv men vet ju att de e självförvållat, går man upp typ 20 kg finns ju ingen anna o skylla på =P Men nu så bara runt10 kvar. Känns riktigt bra. Märks när man springer, går lite lättare nu, i början fick jag så ont i benen.. Var ju mkt tyngd på liksom.. Men nu går de iaf bättre :D
Sitter o småläser aftonladet, men är rätt trött så blir sängen tidigt ikväll.. Måste orka med morgondagen med!

XOXO

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar