This is my life..

This is my life..
Cause this is my life, my friend..

20.6.10

I'm only..

Gonna break, break your break, break your heart.. Ja, det är så de låter.. Men det är fortfarande en ruskigt bra låt! Kommer nog inte tröttna på den i första taget inte..
Drömde en bra dröm inatt, så det var trist att stiga upp. Ungarna här har krig kan ja lova, Fabian e sur & Tindra är en tröttis som blir lite smågnällig haha.. Men men, nu sitter dom o ser tv så kankse lugnar dom ner sig :)
Mensvärk till tusen!!! Synd om miiiiig! Mådde jätteilla igår och hade ont i magen & kräktes på kvällen, trodde det var något jag ätit, men sen idag så förstod jag ju varför.. Härligt, bara o stå ut en vecka då.. Träffa Emil sen hoppas jag, weeii :) Sen flyttar dom ju! Trevligt att någon blir vuxen, hus & grejer :)
Dricker min frukostshake & fantiserar om nybakade baugetter med mjukost & skinka & gurka på.. Men sen tänkte jag att min shake är god iaf, tur är ju de :)
Väntar på att Hansson ska ringa med, weeii ^^ Var evigheter sen sist, trevligt trevligt!
Och har ju egentligen inte ett skit att skriva.. Eller jo, tusden saker finns att säga, men inte till er. Patricia min pärla, hon kommer idag hon.. Och då ska vi skvallra !;D
Älskar våra PRO-möten haha!

XOXO

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar