This is my life..

This is my life..
Cause this is my life, my friend..

13.6.10

Över hälften avklarat!

Japps, - 16,4 kg, vägde mig idag. Jag känner mig duktig :)
10,6 kvar nudå.. Kommer bli såååå bra! Haha känns riktigt bra faktiskt. Längtar tills ja gått ner allt. KUnna gå o träna utan o känna sig helt ful & fladdrig, haha.. & komma i mina gamla träningskläder igen - Ja tack!
Fabian sover, vi har haft massa o göra idag, men dagen har känts extremt lång. Han har nog saknat dagis, och jag har saknat lite egentid haha! Men imorgon blire dagis, då ska ja kolla in hans nya avdelning, träna, ta en extra lång tur med Akilles & sen försöka vila lite, sömn är en bristvara när man har sjuka barn! Måste in på tandl. me o fixa tid te både mig & Fabian, han missade ju sin för han va sjuk, och jag ska göra en koll.. Lika bra de!
Haha lite nördigt, men köpte en present till mig för ett tag sen.. Den ska jag öppna när jag gått ner 1,1 kg till.. bara lite hjälp på traven, för det är ett riktigt snyggt linne ;) Längtar lite till midsommar, fast inte bestämt helt än va ja ska göra... Jag vill egentligen gå ut.. Men verkar ju inte bli så nu, och ska ja ändå bara grilla & sitta med vänner behöver ja ju egentligen inte barnvakt, då kan ja ju lika gärna vara med Fabian, Akilles & lite folk här.. Så får se vad som sker :) Tänkte iaf se till o lägga lite extra energi dessa veckor fram tills dess, så ja kan ha mitt linne :D Och när jag e - 3,1 kg till ska ja testa mina jeans igen, måste ju se hur de går.. Dom ja använder nu har blitt förstora, så hoppas hitta något annat i garderoben som sitter kvar! *lycklig*
VILL HA SOOOOL! Hela veckan lång, tack! Så man kan bada i plaskis, sola benen lite, glida med snygga brillor & spana på halvnakna karlar :D HAHA! Fick föresten höra av mina kära granne + familj häromdagen att jag blivit "Så fin & smal, och väldigt kvinnlig"!! Kändes kanonbra, även om ja vet att det är en bit kvar så är de ju roligt när folk ser skillnaden :)
Musik, dans, vänner, skratt, lycka, spänning, närhet..

XOXO

1 kommentar:

  1. Vad skönt Grattis, alltig går bara man verkligen vill! :)/ http://Zwinkler.blogg.se

    SvaraRadera