This is my life..

This is my life..
Cause this is my life, my friend..

1.6.10

Försvarsministern..

Kom på besök idag, han var riktigt trevlig.. På Nuevo alltså, så vi fick berätta om oss själva och projektet och så lyssnade vi lite på honom också :)
Det var skoj, innan det satt Patricia & jag lite i solen (jag som var röd inna liksom!!!) och efter ja hämtat Fabian åt vi (till hans förtjusning) på uteserveringen i pizzan. Mysigt värre, Emelie var med, så blev det lekpark & nu sover han. Älskar solen. Älskar bra vänner, härligt sällskap, min underbara son som förgyller mina dagar & att jag äntligen är lite gladare igen! Det är det underbaraste!! Träff i stadsparken emd barna om de e fint väder på lördag, efter lunch. Kommer bli kanon, lilla söta Klara kommer ju också, som Fabian saknat henne! :)
Och jag har saknat pappsen hennes, hahahahahaha! XD
Nej, dricka två liter vatten nu kanske? Tööörstig!!

XOXO

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar