This is my life..

This is my life..
Cause this is my life, my friend..

29.6.10

Fan då..

Nyss lämnat Fabian, är ju sjukskriven.. Men fan vilken helvetesmorgon. Han lyssnar inte ett dugg på mig! Vet inte vad jag ska göra, för som det är nu har jag lust att självdö såfort han börjar, för ja vet att det inte slutar förens någon av oss tjuter.. Helvetehelvetehelvete vad jag hatar när han är sån.. Lyssnar inte, skiter fullständigt i det jag säger & när jag väl blir riktigt förbannad är det som att skälla på en vägg.. & sen gåre knappt & lämna på dagis för då ångrar han sig & bara gråter.. Förbannat..

Aja, på fredag ska vi iaf följa med S.. Så Fabian får åka lastbil haha, kanske blir han lite glad då.. & beter han sig inte dör jag.. Hatar när ungar inte beter sig bland folk.. Nej, nu ska jag äta frukost, fixa med lite papper eftersom soc är skapligt långsamma & smått reetarded sen ska jag självdö i min säng tills jag hämtar F i dagis igen! skitdag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar