This is my life..

This is my life..
Cause this is my life, my friend..

18.6.10

Donat & fixat!

Japps, städat lite, plockat lite & fixat i min fiiiiina scrapbook! Den blir riktigt fin, tänkte väl kanske ta några kort när den e helt klar, för ja e faktiskt riktigt stolt! :)
Fabian sover sen länge, och nu ska ja med snart sova, men ville skriva av litegranna, och även lyssna på några bra låtar innan sängen!
Imorgon äre fullt schema, på morgonen runt åtta kommer pappa in & ska hjälpa mig få upp den nya lampan, ta ner den gamla & sen köra med lite skräp *tack* Sen direkt efter de tränar jag medans Fabi är hos U&B. Ska bli skönt.. Sen tänkte ja glida förbi hos J så ungarna får leka, lovade det idag.. Och så hörde jag något om grillning med :) Sandra kommer in en sväng med karl & kids också, Fabi kommer bli så glad! Han saknar Tindra massor!
Jag är sugen på o gå ut. Dansa, dansa, dansa, dricka lite, dansa mer, vara med alla roliga vänner & höra bra musik! Göra sig snygg & grejer.. Oooooh vad jag vill ut! Kanske den 3:dje, om Weros kunde ta Fabi lite då.. *hoppas* Men hon visste inte än.. Är ju iof barnledig nästa helg, men då blire grill & mys med folk hos Emil.. Ska bli riktigt trevligt, att bara komma ifrån & ha lite socialt för en kväll! Vill ha sol imorgon, snälla snälla gör så det är sol, måste verkligen sola.. Är blek som tusan i ansiktet! Kroppen har ja fått färg på, men de verkar inte vilja fastna i ansiktet :/ Så får kämpa på! :D
Imorse vaknade jag helt själv hemma då hunden e borta & Fabi sov hos mamma, så jag gick upp tidigt & tränade.. Sprang 4 km på 27 minuter, de tyckte ja var bra! Ska springa imorgon med, satt o pratade med Simon häromkvällen, och insåg att de e dags o trappa upp lite.. Kört på 3 km länge nu.. Tänkte att ja ska komma upp iaf i 5 inom en snar framtid.. Haha när man kommit i lite mer form kanske man kan få följa med honom o Cissi, om ja kan hålla tempo med dom *skrattar högt*

Nej, inge mer o skriva.. Over and Out!
XOXO

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar