This is my life..

This is my life..
Cause this is my life, my friend..

5.6.10

*lycka*

Dagen har varit riktigt bra. Började tidigt med barnen så vi gick fort ut för dom höll på att ha ihjäl både mig och varandra haha, men då var vi ute två timmar tills C&S hämtade Molly. Snabb lunch sen tog jag mig en promenad till stadsparken med F i vagnen, härligt.. Där mötte vi Fia&Felicia, Johanna+barn & E&K.. Underbart! Saknat honom :) Fabian var nöjd & glad som mig.. När barnen lekte & badade (Ja, tom Fabian badade!!=P) spanade jag folk, irriterade E, skvallrade & hade det skönt i solen. Dessvärre bränt mig lite haha, men på de mest udda ställena.. Bl a fotknölarna svider :S Fast de e väl bra, kanske ja kan få bli lite brun :)
Fabian blev trött när vi skulle hemåt, så stannade till hos Nils.. Fabian somnade till så vi skvallrade lite & så, sen gick vi hem.. Fabian var ute o lekte ett bra tag med grannen, sen åt vi lite & nyss somnade han. Min perfekta son.
"Mamma, är det okej om jag kollar lite på tv?" "Mamma, får jag gå ut en stund?" "Tack mamma, nu blir jag så glad för jag äääälskar dig!"
Han måste vara perfektast i världen! *älska*
Själv ska ja fixa lite med mina scrapinggrejer, fick ju hem nya kort häromdagen.. Nice, alltid lika skoj :) Nej, dags o fixa det, sen tidigt i säng!

Sov gott
XOXO

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar