This is my life..

This is my life..
Cause this is my life, my friend..

12.6.10

Lördag!

Japps, lördag & Fabian väckte mig vid kvart över sju (Ja vet, rena sovmorgonen!!) genoem att ropa,. ropa & återigen ropa. Till sist orka ja halvresa mig & skriker & frågar vad han vill "Du måste komma mamma, du Måste Komma NU!" & jag flyger upp ur sängen i tron om att han har kräka över hela sig, eller att han ramlat ur sängen, eller att det är en monsterspindel i hans tak.. Eller något annat läskigt.. Väl inne:
"Mamma jag vill ha cola, kan du hämta?".. Jag dog.. Vilken normal unge skriker som hän fått kniven i sig, och dessutom på allvar tror att han får cola sju på morgonen?? Men men, då va ja ju redan uppe så fixa frukost te honom & Akilles, sen blev de en halvlång promenad på typ 2 km innan ja gick hem & åt min frukost. Ska snart iväg & träna, Fabian är bättre :D Han har fått lov av personalen att sitta med på spinningen så länge det fungerar, för vi är bara 5 deltagare idag. Inte tränat på flera dagar så ska bli riktigt skönt!
Han är bättre idag, inte kräkts sen igår, ätit två mackor till frukost, ett glas oboy, varit med ute med hunden & tom lekt lite.. men han e lite seg.. Fast det är ju inte så konstigt heller. Medicinen går skitbra att ge honom, han har tagit den utan problem! *stolt*

Nej, iväg & träna.
XOXO

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar