This is my life..

This is my life..
Cause this is my life, my friend..

17.6.10

Det vara bara en dröm..

Drömde att vi var på någon formm av semester, fast vid ett jättestort varuhus (typ Ullared fast mer som marieberg i storformat..).. Vi åkte i en vit lastbil, och den försvann.. Så jag & Jenny tog hennes (???) lastbil och åkte ivg, men hon pratade på om att det var bröllop så de va så svårt o köra i sthlm, för dom hade byggt om alla vägar för det.. Helt plötsligt befinner jag mig i det där köpcentret och letar frenetiskt efter min man (!!!) och alla som jobbar där gör allt för jag ska misslyckas? Helt sjukt (Okej, snacka om att vara paranoid...) men i slutändan "vinner" jag iaf, så vi ses & allting e underbart eller nå, sen vakna jag av att Fabian kissade på golvet.. Men de var så konstigt.. Just alla trappor & gömställen & grejer jag fick kämpa mig igenom, vart lurad & uppehållen och allt bara för att missa honom.. Och så i slutändan visade sig allt slit ge lön för mödan..
Dom säger att drömmar är när hjärnan sorterar alla minnen & bilder som kommit under dagen.. Men någe sånt där händer inte i mitt liv, och såg ingen tv... Så kan inte kommit därifrån.. Var ju inte en så speciellt händelserik dag igår, så ska kila in lite snabbt på drömtydning & se vad som komma skall!


XOXO

1 kommentar:

  1. Klättra : Om du drömmer att du klättrar är det ett tecken på att du anstränger dig för att få det du vill och önskar. Om du når toppen på det du klättrar uppför så utlovas heder, framgång och seger över motgångar.


    Jagad : Är du jagad i drömmen så betyder det att du är stressad och behöver lugna ner dig. Om du jagar så kommer du att möta motgångar.

    Kärlek : Om du drömmer att du är kär trots att du inte är det i verkligheten, väntas problem inom kärlekens område. Men att bara drömma om kärlek är ett tecken på lycka och framgång hos det motsatta könet.

    SvaraRadera