This is my life..

This is my life..
Cause this is my life, my friend..

15.6.10

Jobbigt va?

Jajjemän.. kan denna dag bli sämre? Tror fan inte de. Fabian blev hemskickad från dagis, sjuk & trött & surare än surast.. Jag missade räkbåten med dom andra vilket egentligen inte var en stor grej, men ge mig socialt umgänge någon? Och är han inte frisk tills torsdag missar jag sthlm med.. Sunkigt värre.. Nu ska iaf han sova lite middag, för ja e med skittrött..
Möte fredag morgon, kanske ger det något. Hoppas de iaf, för såhär orkar jag inte vara, och inte må.. Vara tiptop ena dagen sen helt nere dagen efter, det är ju värre än att vara deppig hela tiden ju! Men dom hade visst några visdomord till mig iaf.. Så får hoppas på de bästa!
När han sovit går vi nog till U.. Om dom e hemma då vill säga..

Ska inte ha kvar hunden iaf. Den är go, snäll, lyssnar bra & en perfekt familjehund, men jag orkar inte. Blir stressad bara jag ser den.. Mitt jävla huvuds fel, hatar mitt mående ibland, hade jag bara varit normal skulle det fungerat, men nej, jag va tvungen ova psyk..
Jävla bajsdag..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar